«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

Αποχαιρετισμός


« Αποχαιρετισμός…»


Τώρα θα φύγω!
Βιβλία αδιάβαστα
Και παγωμένες αγκαλιές
Θα αφήσω πίσω μου!!
Ανεπίδοτα γράμματα και πόθους κρυφούς
Θα ασφαλίσω για πάντα!!
Μιζέρια, κομπασμό κι «ιδέα»
Ήσυχα κι απλά, θα τινάξω από πάνω μου!!

Μα, θα αφήσω πόρτα ανοιχτή
Για να διαβείς!
Να έχεις στα χέρια ροδοπέταλα και ξύδι.
Να έχεις φωτιά και θύμισες !!
Μη φέρεις δάκρυα, ούτε πόνο.
Μη φέρεις το άτιμο νερό της λησμονιάς !!

...............................................................................................................

Η φωτογραφία είναι από το μαγευτικό Δρέπανο, 4/12/2007 τραβηγμένη με την υπέροχη FinePix S7000

2 σχόλια:

  1. Ψιλαφιστές προσμονές!

    ΚαληΣπέρα!!!

    Είθε ο άνεμος της ζωής σου να είναι ούριος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!
    Καλώς Ορίσατε στο φτωχικό μου!
    Από τύχη άκουσα κραυγή.
    της Κίρκης μάγεμα γλυκό,..
    για έναν κόσμο που τον έφτιαξαν
    οι άλλοι με τέτοιο τρόπο,
    που όπως έλεγε και η μικρή μου Δάφνη,χρόνια πρίν:
    "Αχ!!Πως τα κανονίσανε έτσι;
    Να μη γυρίζει τίποτα πίσω;"
    Και ψάχνουμε εμείς
    να βρόυμε ακόμα
    τα γιατί και τα πως....
    Σας εύχομαι πάντα να μπορείτε να ψάχνετε
    και πάντα να ντύνετε με τις όμορφες εικόνες σας
    όλα αυτά τα γιατί και τα πως
    και να δίνετε καισε μας λίγο
    απο το λαμπερό φως
    Να είστε πάντα καλά
    Καλό σας Βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

«…τρόχισε εκείνα τα σπαθιά του λόγου που μ’ αρέσουν,…»